Izraeli utazás

Izrael 70 éves

Ünnepeljünk együtt Izraelben

Izraeli zarándokút: 2018 március 12-20.

Részletes program:

1. nap: hétfő, március 12.:
Megérkezés Tel Aviv-i repülõtérre, innen utunk tovább vezet Jeruzsálembe!
vacsora.
Szállás Jeruzsálemben.

2. nap: kedd, március 13.:
Reggeli után bemegyünk Jeruzsálembe az Olajfák hegyére, ahonnan csodálatos kilátás nyílik a Szent városra – innen lesétálunk a „Jézus sírt” Kápolnához (nevezik még a Könnyek Kápolnájának is) majd utunk az Olajfák-hegyi zsidó temetõje mellet elhaladva a Gecsemáné kertbe vezet; tovább sétálunk a Bethesda-tavához és végig a Via Dolorosán, a szenvedések útján! Felkeressük a Sírkert-templomot; ebédszünet az óvárosban, majd meglátogatjuk a Kert-sír zarándok helyet.- Úrvacsora)

3. nap: szerda, március 14.:
Dávid városának meglátogatása a és a Siloám-tava; átmegyünk az ókori vizesalagúton Ezékiás-alagúton.  az Ophel-hez (archeológiai park) és a Siratófalhoz, körbejárjuk a zsidó negyedet! Innen felsétálunk a Sion-hegyre, az Utolsó Vacsora helyszínére, a Felházához, majd  a Kakaskukorékolás templomához. A hagyomány szerint itt volt Kajafás fõpap palotája! Jézus tárgyalásának színhelye.
Szállás Jeruzsálemben.

4. nap: csütörtök, március 15.:
Látogatás a Templom-hegyre! Séta a jeruzsálemi óváros falán. Innen utazás a Heródeumhoz, a palota és Heródes sírhelyének a meglátogatása, láthatjuk a Betlehembõl induló vízvezeték-rendszert, amely a 2. Templom idejébõl származik!
Betlehemben ha lehetséges a Születés barlangját meglátogatjuk, majd a Pásztorok mezejét!
Szállás Jeruzsálemben.

5. nap: péntek, március 16.:
Utazás Haifára; Jeruzsálemi úton haladva eljutunk a Pálmák városába, ellátogatunk a Megkísértés hegyéhez Jerikóban! Ezen az útvonalom haladunk majd
Kumránhoz, ahol az Ézsaiás-tekercseket megtalálták!
Fürdés a Holt-tengerben!
Kasr AlYahud bemerítőhely meglátogatása, amely Keresztelő János eredeti keresztelõhelye! Innen:
A Jordán- és Jezréel völgyeken át utazunk Haifára.
Szállás Haifán.

6. nap: szombat, március 17.:
Utazás a Genezáreti-tóhoz: a Boldogmondások hegyérõl átmegyünk Tabgha-ba a Kenyérszaporítás templomához;
Kapernaum meglátogatása, Péter háza; hajózunk a Genezáreti-tavon és Péter halat ebédelünk; végül vásárlási lehetőség egy kibuc-piacon, izraeli termékek pl. datolya, stb.
Szállás Haifán.

7. nap: vasárnap, március 18.:
Utazás a Tábor-hegyhez (Jézus színeváltozásának helye) – ide a kanyargós úton taxival megyünk fel! Tovább megyünk Názáretbe a Letaszítás hegyéhez és belátogatunk Názáretbe;
visszaút a Karmel-hegyen át, itt Muchraka, Illés áldozati oltárának helye, megtekintése! Az eljövendõ nagy csata az Armagedon lehetséges színterének helyszíne.
Szállás Haifán.

8. nap: hétfő, március 19.:
Utazunk az északi országhatár mentén- látva a mai Izrael fantasztikus tájait, határait. A Dán forrás meglátogatása, majd folytatjuk utunkat a Banias forrás felé, megnézzük a Jézus korabeli bibliai Cézárea Filippi-t; felmegyünk a Golán-fennsíkra, És végezetül Izrael híres Carmeli borpince-látogatását is útba ejtjük; visszaút Haifára a Golán hegycsúcsain keresztül.

9. nap: kedd, március 20.:
Búcsú Izraeltől
Utazás a reptérre.
Lahitraot Jövőre ugyanitt!

Szolgáltatások:

Izraelben Transzfer a repülõtérrõl a szállodáig,
elutazáskor Transzfer a szállodától a repülõtérre

Idegenvezetés: Ariel vagy Fredi Winkler
Az ár a személyes kiadásokat nem tartalmazza (vásárlás, italok, stb.)

FONTOS: Az Éjféli Kiáltás Misszió nem utazási iroda.  Bibliatanulmányút szervezését a haifai Beth Shalom és Palex Tours (Haifa) Ltd izraeli utazási irodával együttmûködve végzi. A zarándokút célja: a Biblia helyszínének  jobb megismerése és tanulmányozása.