Bibliai tanulmányutak a Szentföldön 2021-ben!

Bibliai tanulmányút a Szentföldön!

október 29-november 08 -ig

Őszi izraeli tanulmányút Eilati utazással egybekötve

1. nap péntek: 2021. október 29.

Megérkezés a Tel Aviv Ben Gurion repülőtérre, ahol már vár ránk az izraeli buszunk, bőröndjeink bepakolása után elindulunk Haifa felé, utunk a Sharon völgyén át, majd a Karmel-hegyvonulat mentén végig a tengerpart mellett vezet. Majd megérkezünk a szállodához és a szobáink elfoglalása után vacsora, és ha még erőnk lesz, rövid ima, hálaadás az Úrnak

Szállás: Haifán a Beth-Shalom hotelben.

2. nap szombat: 2021 október 30.

Reggeli után indulunk Caesarea Maritima, Cezárea meglátogatására. Innen tovább megyünk Muchrakába, Illés áldozati oltár-helyéhez. Délben lehetőség nyílik egy kis fürdőzésre a Földközi-tengerben (ha az időjárás és a tengerparti felügyelet megengedi).

Vacsora és szállás Haifán a Beth-Shalom hotelben. Este fakultatív rövid áhítat és beszélgetés.

3.nap vasárnap: 2021 október 31.

Reggeli után utazás a Genezáreti-tóhoz, a nap nevezetes pontjai Boldogmondások helye, Tabgha, ahol a halfogás történt Jézus feltámadása után (János 21). Majd innen tovább Jézus városába, Kapernaumba. Itt Jézus számos csodát tett: (az első halott-feltámasztás, Lukács 8,40-55, a betegek meggyógyitása, Péter apostol anyósának meggyógyítása, a vérfolyásos asszony gyógyítása stb). Innen utunk tovább vezet Tiberiason át En Gevbe. Ebéd (Péter-hal), aztán csónakázás a Genezáreti-tavon. Rövid látogatás Kursiban (a démonok kiűzésének helye, Bibliai neve: Gadara Lukács 8,26-39). Ezt a gyönyörü napot vásárlással fejezünk be, ahol lehetőség lesz különböző izraeli termékek vásárlása a kibuc-piacon – pl. datolya stb.

Vacsora és szállás Haifán a Beth-Shalom hotelben. Este fakultatív áhítat és beszélgetés.

4. nap hétfő: 2021 november 1.

Meggidó, amely az izraeli királyok egyik legjelentősebb városa volt. Úgy gondolják, hogy a város több csatát látott, mint a világ bármely más helyszíne. Erődített városok épültek egymásra a Tel Megiddo 10 hektáros csúcsán, amely 21,33 méterrel emelkedett a völgy fölé, és ebből a kilátópályából a csata után a csata a történelem folyamán zajlott. A keresztények számára a Megiddo szó egyet jelent a Jelenések könyve alapján a Harmageddoni csatával, ahol a végső küzdelem helyszíne lesz. Ez lesz a sok itt vívott utolsó csatája. Az ásatás során mintegy 26 településréteget tártak fel, amelyek a halkolitikum idejéből származnak, és az első négy réteget azonosították. A domb teteje kánaáni város volt, egyiptomi erőd, a Biblia idején szekérváros. Megiddót Salamon király is uralta.
Meggidó után, utunk tovább vezet Názáretbe. A Jézus korabeli zsinagóga meglátogatása a nap egyik eseménye.

Innen tovább Beth-Sheanba, a Decapolis egyik városába megyünk. Amely Pompei után a világ második megmaradt rom-városa. Visszaút Gilboán át csodálatos kilátással a Jezreél síkságra.

Vacsora és szállás Haifán a Beth-Shalom hotelben.

5. nap kedd: 2021 november 2.

Utazásunk a Hule-völgyén át Izrael északi részén folytatódik a Dán-forrás meglátogatásával. Itt állította fel Jeroboám az aranyborjú oltárát.
Majd tovább Cezárea Filippibe, itt meglátogatjuk a Banias-forrást és a vízesést. Innen utazás fel a Golánra, a Ben Tal-hegyhez:

Vacsora és szállás Haifán a Beth-Shalom hotelben.

6. nap szerda: 2021 november 3.

Reggeli, bőröndjeinket bepakoljuk a buszba és elbúcsúzunk Haifától. Ezen a napon lesz a leghosszabb autós utunk. Leutazunk Eilathba. A tengerparti úton végig Jaffó mellett Wadi Avdatba Ben Gurion sírjához.  Onnan tovább megyünk Ramon Kraterbe, aztán a hegyeken át az egyiptomi határ mentén Eilathba.

Vacsora és szállás Eilathban.

7. nap csütörtök: 2021 november 4.

Reggeli után látogatást teszünk a Timna-parkban, ahol Salamon rézbányái is voltak. A kijelentés sátrához is elmegyünk. A nap további érdekessége a földalatti obszervatórium, ahol „bemutatkozunk a látogatóknak” itt ugyanis az ember vannak az aquváriumban és nem a halak, majd fürdőzés a Korall-tóban, és a nap további részében szabad foglalkozás.

8. nap péntek: 2021 november 5.

Reggeli után indulunk Jeruzsálem felé de először: az Arava-lejtőn át a Reggeli után indulunk Jeruzsálem felé de először: az Arava-lejtőn át a Holt-tengerhez – ahol fürdőzési lehetőség nyílik a tengert élvezni akarók számára. A Holt-tenger mentén tovább Qumránba az írástekercsek megtalálásának helyére. Utunk tovább Kasr Al Yahudba vezet, amely valószínűleg az eredeti bemerítkezési hely a Jordánnál, ahol Keresztelő János bemerített (keresztelt) és Jézus is meglátogatta Jánost.

Vacsora és szállás Jeruzsálemben.

9. nap. szombat: 2021 november 6.

Reggelit követően elindulunk a városba, először a Kneszet előtt lévő Menorához. Itt csoportos fotó készítés lehetséges, majd tovább az Izrael Múzeumhoz, ahol a Jézus korabeli Jeruzsálem modellje látható, a Könyvek szentélyének megtekintése, eredeti qumeami tekercsek és egyéb fontos látnivalók. Ebédszünet, majd az Olajfák hegyének meglátogatása, ahonnan csodálatos kilátás nyílik Jeruzsálemre. Gyalog a Könnyek kápolnája mellett a Gecsemáné-kertbe megyünk.

10. nap vasárnap: 2021 november 7.

Reggeli után egész napunkat Jeruzsálem belvárosában töltjük. Először a Sion-hegy meglátogatása, majd séta az Óvárosban, végig a szenvedések útján: a Via Dolorosan, Bethesda tava, láthatjuk majd az Antónia erődöt, Szent-Sír bazilikát amely magába zárta a Golgotát, Jézus bebalzsamozásának helyét. Ebédszünet a bazár területén, délután a Sír-kert meglátogatása, úrvacsora.

Vacsora és szállás Jeruzsálemben.

11. nap hétfő: 2021 november 8.

Reggeli után ha lehetőségünk lesz arra, hogy megnézzük a Yad Vasemet, innen a Ben Gurion repülőtérre megyünk Tel Avivba. Repülés haza.

végleges izraeli utazas 2021 osz

Az utazás az Éjféli Kiáltás Misszió svájci szervezetének  Beth-Shalommal való Izraeli látogatása, megélése egyedülálló és feledhetetlen! Csak azt tudjuk erre mondana: Jövőre is Jeruzsálem! Shalom ve Lehitraot. Legyetek az ígéret földjének jó hírvivői, ahogyan Józsué és Káleb.

A pandémia ellenére mi 2021-ben is készen állunk arra hogy Jézus nyomában felejthetetlen élményt nyújtsunk! Már most foglald le, és fizesd be az utazást! Befizetés esetén, ha az út nem valósul meg, úgy áttevődik a következő turnusra! Úgy gondoljuk hogy az utazási korlátozások feloldása után egyszerre fogják az utazni vágyók Izraelt felkeresni! Ezért már most biztosítsd az utad!

Érdeklődés, információ telefonon vagy e-mailben: Éjféli Kiáltás Misszió, 1135 Budapest Palóc u. 2 Telefon: (+36 30) 961 4625; E-mail: info@ejfelikialtas.hu; www.ejfelikialtas.hu FONTOS: Az Éjféli Kiáltás Misszió Bibliatanulmány-út szervezését a haifai Beth Shalom és Palex izraeli utazási irodával együttműködve végzi. Úti célunk a Szentföldre: zarándokút és a Biblia helyszínen való jobb megismerése. Misszió nem önálló utazási iroda, ezzel nem is foglakozik. Célunk a Biblia és annak megismertetése, tanulmányozás és az zsidó kultúra, a zsidó emberek és az ország megismerése, ahol Jézus életét adta értünk!

JELENTKEZÉSI ŰRLAP 2021-ősz

Kérjük, minden mezőt gondosan töltsön ki! A kitöltést követően megerősítő email küldünk az itt megadott email fiókjába.